Wszyscy, którzy czytają mojego drugiego bloga o podstawach pozycjonowania pewnie wiedzą, że niedawno postawiłem serwis podobny do popularnej strony Demotywatory.pl. W związku z tym postanowiłem przetestować dwa programy płacące za wyświetlenia strony. Pierwszy z nich jest mi dobrze znany, ponieważ z CpmProfit miałem ostatnie miłe zaskoczenie, jednak drugi z nich TrafficRevenue jest mi całkowicie obcy.

Już teraz, mimo umieszczenia reklam jedynie z TrafficRevenue, mogę coś powiedzieć o obu systemach.



W CpmProfit stronę zgłosiłem już w poprzednią środę, a mimo tego nadal nie została zaakceptowana bądź odrzucona. To trochę denerwuje, ponieważ w większości systemów strony rozpatrywane są dużo, dużo szybciej.

W TrafficRevenue nie ma takiego problemu, ponieważ reklamy można umieścić na każdej stronie (SPOILER pozycjonerzy mają już fajne reklamy na zaplecze ;) KONIEC SPOILERA) a typy reklam są bardzo zróżnicowane. Na swoim serwisie na stronie głównej umieściłem nienachalne reklamy pomiędzy obrazkami (tylko dźwięk mają i mogą wkurzać), ale w poczekalni postanowiłem umieścić nieco bardziej nachalne.

Dobra, żeby nie przedłużać:

CpmProfit:

+ Polskie menu
+ Czytelne statystyki
+ Pewna wypłata
+ Miła Ekipa

- Długi czas oczekiwania na akceptację strony
- Brak podziału w statystykach między naszymi stronami, a stronami partnerów
- Wypłaty tylko na PayPal

TrafficRevenue:

+ Wysokie stawki za wyświetlenie
+ Spora różnorodność reklam
+ Błyskawiczne dodanie strony

- Brak czytelnych statystyk
- Brak polskiej wersji językowej
- Za 1000uu w USA dostajemy duuużo więcej niż w Polsce
- Niepewna firma (brak danych DG)

To by było na tyle. Jak test wypadnie, czas pokaże. Ogólnie moim priorytetem jest porównanie zarobków po 2000uu. Który system więcej zarobi, ten wygrywa :) Czas start!