Natknąłem się dzisiaj w Sieci na fajny sposób na zarabianie pieniędzy w Internecie. Na Hotfile zarabiać można poprzez uploadowanie plików. Gdy ktoś pobierze plik, który wysłałeś, otrzymujesz odpowiednie wynagrodzenie.

Już dawno szukałem takiego serwisu, ponieważ mam kilka(naście) plików, które mogłyby się przydać komuś, a jak na razie ich nigdzie nie udostępniałem. Wydaje mi się, że jest to całkiem dobry sposób, żeby zyskać dodatkowy zarobek. Jeszcze teraz, gdy zablokowano mi po raz kolejny konto AdSense, jest mi to bardzo potrzebne.

Myślę, że warto zapoznać się przynajmniej z programem partnerskim hotfile, ponieważ jest to niewymagający sposób na dodatkowy zarobek. Jeśli kogoś interesuje tabela zarobków względem wielkości plików, to warto zapoznać się z tym artykułem.



Tabela zarobków
Ranga 5 - 50MB 50 - 100MB 100 - 2000MB
Copper $2 $3 $4
Bronze $3 $5 $7
Silver $5 $7 $10
Gold $6 $9 $12
Platinium $7 $10 $15
UWAGA !!!: Wszystkie płatności są dla 1000 ściągnięć.











Mniej więcej tak właśnie prezentują się zarobki w tym programie. Rangi uzyskuje się poprzez dodawanie plików, które są ściągane przez innych. Im więcej pobrań, tym wyższa ranga i tym wyższe zarobki. Dlatego warto starać się o umieszczanie plików dosyć dużych (51-101MB) i warto też dbać o to, żeby były one pobierane.

Wiem, że dla osób, które w Internecie zarabiają już duże pieniądze, hotfile nie będzie idealnym programem partnerskim. Jednak osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pracą zdalną powinny być zadowolone z takiego zarobku.