W ostatnim wpisie napisałem nieco o moim nowym planie, a także przedstawiłem pokrótce strony, które są moimi fundamentami. Jednak jak wiadomo im szersze fundamenty, tym wyższa wieża, dlatego postanowiłem nieco powiększyć mój zasób stronek.

Dlatego postanowiłem zarejestrować się na blox.pl oraz wordpress.com. Na pierwszym z tych serwisów tworzę proste blogi z jakąś niezbyt fantastyczną treścią i z każdego wpisu linkuję obecnie do katalogu, którego opis znajdziecie tutaj. Takich blogów planuję zrobić kilka(dziesiąt), żeby troszkę BL'ków wpadło. Dodatkowo oprócz linkowania z tych blogów, BL-ki zbieram także linkując nieco na blogach dofollow, a także na księgach gości. No cóż, jakoś trzeba sobie radzić ;)

Wordpress.com wykorzystałem do stworzenia precelka. Obecnie jest to zamknięty blog, na którym publikuję wpisy z filmami z YouTube, a blog który założyłem nosi nazwę Poiotes.


Myślę, że gdy znajdę nieco więcej czasu, będzie to całkiem przyjemny blog. Na razie nie ma na nim zbyt wiele treści, jednak jestem dobrej myśli. W końcu precle są potrzebne.

Co do samych wyników finansowych - na razie nie ma o czym gadać. Na BinLayerze zarobiłem dokładnie 0.08€, ale przy takiej liczbie wyświetleń mojej najważniejszej strony Demotywatory nie ma się co dziwić :) Zresztą niedługo opublikuję jakiś pełniejszy raport (może na koniec tygodnia?) i zobaczycie jak to wygląda.

Oprócz tego postanowiłem postawić sobie forum. Na darmowej platformie pun.pl, będzie służyło mi głównie do nabijania BL-ów na stronach, oraz generowania ruchu. Myślę, że jeśli się postaram, będzie to naprawdę fajne miejsce, które przyniesie mi spory, pośredni profit.

Jestem dobrej myśli. Na razie to tyle, więcej info gdy znajdę czas :)