Założyłem 2 nowe stronki. W związku z tym pomyślałem, że warto sobie ustalić jakąś piramidkę priorytetów. Dzięki temu będę wiedział, na których blogach i serwisach się skupić, a które traktować nieco po macoszemu. Ten wpis nie będzie długi, ale na pewno przyda się tym, którzy też chcą coś w Sieci zarobić, a nie za bardzo wiedzą jak sobie poradzić z obowiązkami.

Pierwsze co zrobię w tym wpisie, to napiszę nieco o 2 nowych stronkach. Pierwsza to kolejny blog na Bloggerze. Jest to blog o Grach MMO i Flash. Na nim testuję program Ad4MMO, który bardzo mi się spodobał, szczególnie, że wypłaca kasę na PayPal. Na razie nic na nim nie zarobiłem, ale wszystko w swoim czasie :)

Druga stronka jest postawiona na hostingu 000webhost, a jest to strona o Wojciechu Szczęsnym. Stronka ma przyszłość, ponieważ nie ma żadnej konkurencji, a liczba miesięcznych wyszukiwań wdg. Google External Tools na frazę Wojciech Szczęsny to 12.000. Poczekam aż Google postanowi ją zaindeksować w całości i chyba podłączę pod CpmProfit lub BinLayer.

Dobra, a teraz coś o tych priorytecikach.



Blog o pozycjonowaniu oraz Trudemot - Demotywatory
Smakowity Katalog oraz Wojciech Szczęsny oraz Gry MMO, Gry Flash
Forum o treningu piłkarskim oraz Poiotes oraz inne blogi zapleczowe 

Więc tak. Na dwóch najwyżej umieszczonych stronach zależy mi najbardziej. Blog o pozycjonowaniu obecnie zarabia na AdTaily i mimo małego wkładu już przeprowadzono na nim 2 kampanie, które przyniosły marne 70 gr zysku. Druga stronka o demotywatorach przyniosła mi już ponad 0.30 € zysku.

Druga kolumna to strony, na których mi zależy nieco mniej. Katalog stron jest postawiony na WebMini i jego moderacja to udręka, jednak zarabia na TrafficRevenue, który ma tak wkurzające reklamy, że nie umieściłbym ich na innym serwisie. Stronka o Wojtku Szczęsnym może niedługo wywędrować na samą górę, ale na razie jest świeża, więc będzie w drugiej kolumnie. To samo tyczy się drugiego bloga, który obecnie nie zarabia nic, ale być może niedługo się to zmieni.

Trzecia kolumna to różne strony, na których zarabiać nie będę. One są tu głównie po to, żeby zdobywać linki do ważniejszych stron. Dlatego też nie zajmuję się nimi zbyt często.